شرکت دانش آموزان در نماز جمعه

دانش آموزان پسر متوسطه اول سرخس در نماز جمعه شرکت کردند.
به گزارش تبار، در روز 8 آذر 1398 دانش آموزان پسر متوسطه اول سرخس در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان سرخس شرکت کردند.

حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه سرخس با بیان اینکه مردم در حفظ و پشتیبانی از حکومت‌ها نقش بسزایی دارند گفت: هر حکومتی پشتیبانش مردم باشند و در صحنه‌ها حضور فعال داشته باشند آن حکومت بقا پیدا می‌کند.

امام جمعه سرخس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با پشتیبانی مردم پیروز شد و با پشتیبانی مردم چهل سال است در همه صحنه‌ها محکم و مقتدر حضور دارد و با رهنمودها و اشارات و بصیرت افزایی رهبر انقلاب، مردم نظام را از همه تهدیدات حفظ کردند و آخرین فتنه را هم که بسیار پیچیده بود نابود کردند.

وی با بیان اینکه فتنه‌‌گران برای ملت ایران چاه کنده بودند و می‌خواستند امنیت و وحدت ما را که از بالاترین نعمت‌ها است از ما بگیرند، گفت: حکومتی که در آن هرج و مرج باشد، ثروت‌ها هم نمی‌ماند و چون امنیت نباشد عبادت‌ها هم به خطر می‌افتد.

امام جمعه سرخس بیان کرد: مقام معظم رهبری با چشم تیزبین خودشان ملت را از چاهی که سلطنت‌طلب‌ها و منافقین در فتنه اخیر کنده بودند و به دنبال از بین بردن شیرازه نظام بودند، نجات داد.

حجت الاسلام بختیاری گفت: با وجود انتقادها و اعتراض‌ها نسبت به نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین، ملت ایران در فتنه اخیر نقشه دشمن را شناختند و صف‌شان را از آشوبگران و اشرار جدا کردند.

وی با بیان اینکه مسئولان مشکلات طبقه محروم و مستضعف که بار انقلاب بر دوش آنان هستند، را حل کنند، اظهار کرد: مسئولان با مردم شفاف باشند و اهل دروغ‌گویی نباشند؛ مردم ما به رهبری علاقه دارند چون با مردم همیشه شفاف سخن می‌گویند.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: نسل چهارم جنگ‌ها شروع شده است؛ این نسل چهارم جنگ‌ها به صورت نرم در جریان است که سربازانی درست می‌کنند و به دنبال فرصت هستند.

حجت الاسلام بختیاری افزود: در لبنان افزایش مالیات واتس‌اپ و در ایران در مسئله بنزین این نسل چهارم جنگ را اجرایی کردند؛ اغتشاشگران آموزش دیده بودند که ساختمان‌های چند طبقه را به ساعتی تبدیل به مخروبه کنند و نیروهای آموزش دیده دشمن وارد مردم شدند.

وی تاکید کرد: مطالبه ۱۵ ساله رهبری درباره راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است که روی زمین مانده است.

خطیب جمعه سرخس بیان کرد: مدیریت فضای مجازی و مرزبندی در فضای مجازی باید انجام شود و وظیفه دولت است که این فضا را امن کند؛ چاله‌ها و چاه‌های فضای مجازی را دولت باید به اندازه وسع خودش برطرف کند زیرا شبکه ملی اطلاعات حق مسلم همه مردم و مطالبه مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: ۱۰ آذرماه سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس است و مثل شهید مدرس‌ها باید وارد مجلس شورای اسلامی شوند.

وی عنوان کرد: ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس در ۱۰ آذرماه شروع می‌شود و تنور انتخابات باید گرم نگه داشته شود و در این مدت باید بصیرت‌افزایی کنیم تا حضور حداکثری محقق شود.

امام جمعه سرخس گفت: نماینده ای باید وارد مجلس شود که شاخصه‌های انقلابی و انقلابی‌گری که فرموده مقام معظم رهبری است را داشته باشد.

حجت الاسلام بختیاری تاکید کرد: به هیچ عنوان از نامزد خاصی حمایت نمی‌کنم و کسی که در مراسمی در کنار ما می‌نشیند، این دلیل حمایت از نامزدی نیست.

انتهای پیام/


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20