کسب دو رتبه اولی در مسابقات احساس واژه های جشنواره نوجوان خوارزمی

دانش آموزان متوسطه اول پسرانه امام حسین علیه السلام شهرستان سرخس موفق به کسب دو رتبه برتر در مسابقات احساس واژه ها جشنواره نوجوان خوارزمی در سطح این شهرستان شدند.
به گزارش تبار، در روز 11 اسفند 98 دانش آموزان متوسطه اول پسرانه امام حسین علیه السلام شهرستان سرخس موفق به کسب دو رتبه برتر در مسابقات احساس واژه ها جشنواره نوجوان خوارزمی در سطح این شهرستان شدند. مهدی افچنگی از پایه هشتم و علیرضا هادی زاده از پایه نهم موفق شدند با شرکت در رقابت احساس واژه ها رتبه اول این رقابت ها را کسب کنند و برای مرحله بعدی انتخاب شوند. این موفقیت را به این دانش آموزان و خانواده های آنان تبریک عرض می کنیم.

همچنین از تلاش های همکار محترم و پرتلاشمان جناب آقای شبان کمال تشکر و قدردانی را داریم و این موفقیت را به ایشان تبریک عرض می کنیم.

با توجه به تغییر کتاب های فارسی وکتب نونوشت مهارت های نوشتاری و نگرش بدیع نسبت به ادبیات و نگارش و تقویت مهارت های دیدن، تفکر و اندیشه، نقد و تحلیل، نوشتن و سرانجام اجرای خوانش (خواندن) که از مهارت های اساسی در این دورۀ تحصیلی محسوب می شود این بخش از جشنواره با محوریت زمینه سازی برای “تقویت توانایی اندیشیدن” ، “تقویت و تربیت سواد دیداری، شنیداری و ادراکی” ، “تقویت و پرورش خلاقیت و ذوق هنری و ادبی” که از اصول برنامۀ درسی زبان و ادبیات فارسی دور ۀ اول متوسطه به ویژه در بخش مهارت های نوشتاری است؛ در پایۀ هفتم و هشتم و نهم در سه بخش “نگارش وخوانش” ، “تصویرنویسی” و “تصویرخوانی” به صورت انفرادی برگزار می شود.

انتهای پیام/


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 17/20